Sunday 26 February 2012

mY famILy




assalamualaikum... salam perkenalan dari saya,,
SAYA!!
NADHILAH BASIRAH BT. ABDUL RAZAK. Boleh panggil DHILA atau yang sewaktu dengannya. Anak kelahiran dari bumi kelantan darul naim. sebelum bermulanya titik permulaan di sini,, jom kenal dengan family dhila dulu...


PAPA & MAMA
 gambar sebelah ni gambar mama papa dhila.. dikenali sebagai EN. ABDUL RAZAK BIN ISMAIL dan PUAN ROSANAH BINTI ABDULLAH.














yang ni gambar kakak sulung dhila,, PUAN NORZATUL NAZAHIYAH bersama suaminya,, TG. MOHAMAD HILMI dan anak mereka,, TG. HASYA SAFIYA.
K.LONG, ABG KUMI & HASYA     

    
lagi gambar kakak dhila,, NORZATUL NAZAHIYAH

abang saya,, NASRI IZZUDDIN
abang saya lagi,, NASRAN SYAHMI
adik-adik saya,, NABIL HARITH & NADHIL AIMAN

No comments:

Post a Comment